Seizoensafsluiting volleystars

Ook het volleystarsseizoen is nu afgelopen. Onlangs hebben ze een gezellige middag gehad bij de Westerbergen.
Het was heerlijk weer, dus eerst even lekker ravotten buiten in de speeltuin.
Ook werd daar natuurlijk samen in een grote kring even gevolleybald (nadat Sonja snel even een bal had gescoord in de campingwinkel) en daarna op naar het bos om te gaan lasergamen.
Het was leuk om te zien hoe fanatiek iedereen was, er werd lekker veel geschoten. Kortom we hebben het ontzettend leuk gehad met z’n allen.
Begin september starten we weer met de trainingen.

Latest Comments

Geen reacties om weer te geven.